وکیل پرونده های زمین در تهران – 09120336862

در حال حاضر رشته وکالت و حقوق در ایران دسته بندی نشده و شخصی که در رشته حقوق تحصیلات خود را به پایان رسانده باشد و در آزمون وکالت نیز نمره قابل قبولی کسب کرده باشد پس از گذراندن دوره کارورزی می تواند انواع پرونده های حقوقی و کیفری را بپذیرد. منظور از وکیل زمین و اراضی نیز شخصی است فارق التحصیل رشته حقوق بوده و در دفاع انواع پرونده های زمین تجربه دارد. چنانچه به وکیل زمین و اراضی در تهران نیاز دارید با وکلای موسسه حقوقی وکیل تهران تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن وکیل زمین و اراضی در تهران : 09120336862

وکیل پرونده های زمین در تهران

گاهی پیش از خرید زمین بخصوص متراژ های بالا حتما با یک وکیل زمین مشورت نمایید تا او با تکیه به تجربه و علمی که در این زمینه دارد استعلامات لازم گیرد و از صحت و اصلی بودن اسناد و همچنین در رهن بانک نبودن آن اطمینان خاطر به عمل آورد. در برخی مواقع نیز افراد می توانند زمین ملی شده را با راه و روش های قانونی و اثبات برخی موارد از دولت پس بگیرند و یا قصد تغییر کاربری زمین کشاورزی را دارند بهتر است به دلیل پیچیدگی این نوع پرونده ها، پیگیری آن به وکیل مجرب سپرده شود.

گروه مشاوران حقوقی علی ابراهیمی مهر، تشکیل شده از بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران، که تجربه خاصی در بررسی انواع پرونده های زمین و اراضی، افراز و تقسیم و تفکیک دارد، از این رو ما این موسسه حقوقی را به عنوان بهترین وکیل زمین در تهران به شما معرفی می کنیم.

همانطور که می دانید امروزه کشاورزان زیادی به دلیل بالا بودن هزینه های کشاورزی و پایین بودن سود آن، اقدام به تغییر کاربری زمین کشاورزی می کنند که این موضوع دلیل اصلی مهاجرت کشاورزان به شهر ها می باشد و مسائل جدی همچون گرانی و تورم را در پی دارد. اما با این حال تغییر کاربری زمین کشاورزی خلاف مقررات بوده اما وکلای موسسه حقوقی وکیل تهران به روش های کاملا قانونی و ارائه استدلال های محکمه پسند می توانند شما را در امر تقسیم اراضی، تفکیک اراضی و مشکلاتی از این قبیل راهنمایی کنند.

حوضه اختیارات وکیل زمین در تهران

  • رسیدگی به مسائل مربوط به معاملات اراضی زراعی
  • رسیدگی به مسائلی مانند حق نسق، حق ریشه و حقوق زراعتی
  • رسیدگی به مسائل مربوط به اصلاحات ارضی
  • رسیدگی به مسائل پرونده های مربوط به اراضی قابل کشت
  • رسیدگی به امور پرونده های اراضی موات که دارای مسائلی مانند ابطال سند هستند

 

 

دیدگاهتان را بنویسید