معرفی بهترین وکیل پرونده های جنایی در تهران

رسانه های عمومی بنا به دلایلی تمامی جنایت هایی که در طول روز رخ می دهد را بازگو نمی کنند اما از زمانیکه کاربرد فضای مجازی این روزها گسترده تر شد، اینگونه اخبار به دلیل نشر زیاد زود تر به گوش مردم می رسد که متاسفانه تعداد آنها کم نیست این روزها اخبار جنایت فرزند کشی، بیشتر از قبل به گوش می رسد و خاطر مردم را بسیار مکدر ساخته، که امیدواریم در آینده شاهد تغییراتی در مجازات این نوع جرایم باشیم. هدف از انتشار این مقاله معرفی بهترین وکیل پرونده های جنایی در تهران می باشد با ما همراه باشید.

وکیل پرونده های جنایی در تهران

پیگیری و دفاع پرونده های جنایی در تهران را به دست تیم حرفه ای موسسه وکیل تهران بسپارید. آقای علی ابراهیمی (وکیل پرونده های جنایی در تهران) وکلای گروه تخصصی خود را بین بهترین وکلای با سابقه تهران انتخاب نموده که آماده ارائه راه حلی مناسب برای کسب بهترین نتیجه به موکلین خود می باشند.

شماره تلفن وکیل جنایی در مشهد : 09120336862

دفاع از پرونده های جنایی کار بسیار دشواریست که بسته به موضوع پرونده وکیل پرونده بهترین راه را برای اثبا بی گناهی و یا تبرعه کردن موکل خود ارائه می دهد. موضوع اغلب پرونده های جنایی پیچیده می باشد، از این رو بهتر است جهت کسب بهترین نتیجه قدم اول که انتخاب بهترین وکیل جنایی در تهران می باشد، دقت کنید.

مراحل قانونی پرونده های جنایی در تهران

با وقوع جنایت و قتل در وهله اول، به مرجع انتظامی گزارش می شود و در صورتی که صحت گزارش از سوی ماموران تایید شود، بازپرس ویژه قتل از ماجرا مطلع می شود و وی با حضور در صحنه جرم دستورهای لازم برای شناسایی و دستگیری متهمان را صادر می نماید.

به طور کلی هدایت و مدیریت پرونده های قتل تا زمان اعلام ختم رسیدگی در دادسرا برعهده بازپرس است و ۲۴ ساعت پس از اینکه متهم دستگیر شد، باید او به دادسرا اعزام و اتهام قتل به او تفهیم و قرار بازداشت موقت صادر شود که این قرار باید به تایید دادستان نیز برسد.

در این مرحله متهم می تواند درخواست وکیل نماید، در صورتی که متهم از لحاظ مالی قادر به انتخاب وکیل باشد می تواند برای دفاع از پرونده جنایی خود وکیلی را به دادگاه معرفی نماید در غیر این صورت دادگاه وکیلی برای او انتخاب می کند که به آن به اصطلاح وکیل تسخیری می گویند. جهت تعیین وقت مشاوره با تیم وکیل در تهران با شماره تلفن 09151186862 تماس حاصل فرمایید.

پس  از تکمیل تحقیقات، اعترافات متهم و نظریه نهایی پزشکی قانونی، بازسازی صحنه قتل انجام و سپس ختم رسیدگی مقدماتی پرونده با صدور قرار مجرمیت برای متهم از سوی بازپرس اعلام می شود.

قرار صادر شده از سوی بازپرس باید در این مرحله نیز به تایید دادستان یا نماینده دادستان برسد و اگر دادستان با تصمیم و نظر بازپرس پرونده موافق باشد با صدور کیفرخواست پرونده را به دادگاه کیفری استان ارسال می کند، چنانچه دادگاه کیفری استان پرونده را کامل دانست متهم محاکمه و رای صادر می شود، که این رای باید در دیوان عالی کشور نیز مورد بررسی قرار گیرد و در صورت تایید پرونده وارد مرحله اجرای حکم می گردد. قبل از اجرای حکم طبق قانون باید از رئیس قوه قضائیه اذن اجرا گرفته شود که در صورت صدور استیذان پرونده آماده اجرای حکم است.

در نهایت وقت اجرای مجازات تعیین خواهد شد، تا آن زمان اولیای متهم حق درخواست عفو و گذشت از خانواده مقتول و پرداخت دیه را دارند و اگر اولیای دم، درخواست آنها را نپذیرد، در زمان مقرر طبق آیین نامه مربوطه و با تشخیص قاضی حکم رای صادره قبل از طلوع آفتاب در حضور اولیای دم، پزشکی قانونی، قاضی اجرای حکم و رئیس زندان و مقامات ذیربط به مرحله اجرا در می آید و جسد تحویل پزشکی قانونی می شود تا از مجاری قانونی در اختیار بستگان قاتل قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید