وکیل دریافت خسارت از بیمه در تهران

وکیل دریافت خسارت از بیمه در تهران

چنانچه به دنبال یک وکیل دریافت خسارت از بیمه در تهران هستید با وکلای حرفه ای، موسسه حقوقی وکیل تهران تماس حاصل فرمایید. بیمه در ایران در واقع به منظور جبران خسارت مالی افراد در زمینه های متعدد در نظر گرفته شده و افراد در ازای پرداخت هزینه ای به شرکت بیمه، خود و یا دارایی های خود را همچون ملک و خودرو را در برابر حوادث متعدد همچون سیل، آتش سوزی، دزدی و تصادف بیمه می کنند. سقف هزینه هایی که شرکت های بیمه برای جبران خسارت بیمه شده پرداخت می کنند، به مبلغی که بیمه شده بصورت ماهیانه و سالیانه پرداخت می کند بستگی دارد. در ادامه به معرفی وکیل دریافت خسارت از بیمه در تهران می پردازیم.

شماره وکیل بیمه در تهران : 09120336862

وکیل دریافت خسارت از بیمه در تهران

اصولا هر شرکت بیمه ای، برای پرداخت خسارت بیمه شده شرایط و قوانینی را تعیین می کنند که در صورت وجود شواهد و مدارک کافی، هزینه خسارت را مطابق با قرارداد به بیمه شده پرداخت می کند. اما گاهی اوقات اختلافاتی بین بیمه شده و شرکت های بیمه بر سر تخمین میزان خسارت و همچنین عدم پرداخت خسارت، به دلیل عدم وجود شواهد و مدارک کافی بوجود می آید که در این صورت بهتر است از یک وکیل متخصص در امور بیمه ای درخواست مشاوره کرد.

تیم موسسه حقوقی وکیل تهران و دفتر حقوقی علی ابراهیمی مهر، تشکیل شده از بهترین وکیل دعاوی علیه بیمه در ایران، می باشند که آماده ارائه بهترین راهکار و دفاع از انواع پرونده های حقوقی و کیفری شما هستند جهت تعیین وقت مشاوره با شماره فوق تماس حاصل فرمایید.

مفهوم بیمه

بیمه عبارت است از اینکه تعدادی از اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی که در معرض خطر مشترک می باشند، مبالغی بر حسب نوع خطر و میزان خسارت احتمالی به شخص معینی به نام بیمه گر می پردازند تا در صورتی که خطری برای احدی از مشترکین پیش آید، شخص بیمه گر، خسارت مقرر و مورد توافق را از مبالغ جمع آوری شده بپردازد. بیمه عقدی است کتبی که به موجب آن، یک طرف تعهد می نماید که در ازای پرداخت وجه یا وجوهی از طرف دیگر در صورت وقوع و یا بروز حادثه، خسارت وارده بر او را جبران نموده یا وجه معینی را بپردازد. با عنایت به تعریف موصوف که ماده یک قانون بیمه مصوب 1316 شمسی به آن اشاره دارد، بیمه به عنوان یکی از عقود معین مورد شناسایی قانونگذار قرار گرفته است.

بنابر این تعریف، متعهد جبران خسارت وارده را بیمه گر (شرکت بیمه) و طرف مقابل را بیمه گزار و آنچه را که بیمه می گردد، موضوع بیمه و وجهی را که بیمه گزار به بیمه گر می پردازد، حق بیمه می گویند. نظر به اینکه عقد بیمه، علی رغم اینکه می بایست شرایط اساسی صحت عقود و قراردادها را که در ماده 190 قانون مدنی به آن ها تصریح نموده داشته باشد، به طور کلّی، به لحاظ طبیعی عناصر تشکیل دهنده ی عقد بیمه عبارتند از:

  1. بیمه گر
  2. بیمه گزار
  3. .موضوع بیمه
  4. خطر یا حادثه ای که عقد بیمه به مناسبت آن به عمل آمده است
  5. حق بیمه
  6. بیمه نامه
  7. جبران خسارت یا پرداخت وجه معین. بیمه از جمله موضوعاتی است که از جنبه های مختلفی حائز اهمیت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید