وکیل محبوب تهران بهترین مشاور حقوقی و کیفری شما

چنانچه در تهران بزرگ نیار به وکیل کارکشته و مجرب دارید، با تیم حرفه ای وکیل تهران تماس حاصل فرمایید. این گروه آماده ارائه بهترین مشاوره در انواع پرونده های حقوقی و کیفری شما اعم از طلاق توافقی، مهریه، ارث، خیانت در امانت، قتل، قاچاق اسلحه، فروش مال غیر، تهدید و … می باشند. جهت دریافت بهترین مشاوره با وکیل محبوب تهران، آقای علی ابراهیمی مهر وکیل پایه یک دادگستری تهران تماس حاص فرمایید.

شماره تماس وکیل محبوب تهران : تماس 09120336862

معرفی وکیل محبوب تهران

قطعا انتخاب یک وکیل خوب و مجرب شانس شما را در پیروزی یک پرونده حقوقی و کیفری زیاد می کند در نتیجه قبل از انجام هر کاری اقدام به انتخاب یک وکیل حرفه ای و با سابقه کنید. شخصی كه عنوان وكیل و مشاور حقوقی را اخذ می كند علاوه براین كه حداقل مدرك كارشناسی رشته حقوق را دارد، مراحل بسیار سخت كانون وكلا را برای دریافت پروانه گذرانده است.

یک وکیل خوب علاوه بر سوابق درخشان باید دارای حسن اخلاق و برخورد با موکل خود باشد تا موکل بتواند در کمال آرامش با وی ارتباط برقرار کند.

همچنین در نظر داشته باشید که جنسیت، سن و سال وکیل به هیچ وجه معیار مناسبی برای انتخاب یک وکیل نبوده گاهی اوقات وکلای جوان در برخی پرونده های پیچیده بسیار دقیق تر نسبت به وکلای سالخورده عمل می کنند.

برای انتخاب یک وکیل محبوب در تهران، به تبلیغات گسترده وی اکتفا نکنید بلکه به كانون وكلای دادگستری مراجعه كنید و در مورد سابقه وكیلی كه قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید.

تیم مجرب آقای ابراهیمی مهر تشکیل شده از وکلای توانمند و با تجربه از که در گرایشهای تخصصی افتخار این را دارد تا در جهت حل مشکلات شما عزیزان و احقاق حق در خدمت هم وطنان عزیز باشد. تمامی وکلای این گروه باتجربه بوده و علم حقوقی بسیار بالایی دارند و در آزمونهای ورودی کانون وکلای دادگستری موفق به کسب رتبه های تک رقمی شدند.

خدمات حقوقی که توسط تیم های تخصصی وکیل تهران

مشاوره حقوقی رایگان بصورت حضوری و تلفنی در تمام گرایشهای کیفری، حقوقی، خانواده، ثبتی، ملکی، قراردادها و نظامی و همچنین انجام وکالت در تمام امور مذکور توسط وکلای متخصص و با تجربه، مشاوره در نحوه تنظیم قراردادهاو تنظیم قرارداد، تنظیم لایحه و دادخواست و شکایت های کیفری، انجام امورات مربوط به محاکم خانواده و پذیرش وکالت در پرونده های نسب، فسخ نکاح، اجرت المثل ایام زوجیت، مهریه و نحوه وصول سریع مهریه، تمکین، حضانت، اعسار از پرداخت مهریه و تقسیط مهریه، نفقه معوقه و جاریه، نفقه اقارب، رشد، حجر، موت فرضی، طلاق از طرف زوج و زوجه و هچنین طلاق توافقی و پذیرش وکالت پرونده های قتل عمد و غیر عمد، کلاهبرداری، آدم ربایی، سرقت، شرب خمر، اختلاس و ارتشا، خیانت در امانت، فروش مال غیر، چک جنبه حقوقی و کیفری

دیدگاهتان را بنویسید