معرفی وکیل حقوقی در تهران (دارای تجربه در انواع پرونده های حقوقی)

معرفی وکیل حقوقی در تهران

قطعا دایره اختیارات و اهمیت حضور یک وکیل در پرونده های حقوقی آشنایی دارید و می دانید که وکیل حقوقی، شخصی است که از جانب موکل دارای اختیاراتی می باشد و مجاز به اقداماتی در خصوص پرونده حقوقی در مراجع قضایی یا غیر قضایی می باشد. چنانچه به یک وکیل حقوقی در تهران نیاز دارید با تیم با تجربه آقای علی ابراهیمی مهر در موسسه حقوقی وکیل تهران، تماس حاصل فرمایید. جهت هماهنگی و تعیین وقت ملاقات با بهترین وکیل حقوقی در تهران با شماره 09120336862 تماس حاصل فرمایید.

معرفی بهترین وکیل حقوقی در تهران

در ابتدای مقاله بطور خلاصه اشاره کردیم که وکیل حقوقی در تهران، شخصی است که از جانب موکل دارای اختیاراتی می باشد و مجاز به اقداماتی در خصوص پرونده حقوقی در مراجع قضایی یا غیر قضایی می باشد. وکیل حقوقی موظف به دفاع و احقاق حق موکل خود در خصوص موضوع مطرح شده در پرونده حقوقی می باشد. از انواع وکیل حقوقی می توان به وکیل انتخابی، وکیل تسخیری، وکیل معاضدتی، وکیل سازمانی و … اشاره کرد.

اگر شما به دنیال یک وکیل طلاق توافقی در تهران، وکیل انحصار وراثت در تهران، وکیل چک برگشتی در تهران، وکیل اسناد تجاری در تهران و… هستید باید بدانید که این مسائل جز پرونده های حقوقی محسوب می شوند که می توانید برای حل و فصل و احقاق حق خود با مشاوران حقوقی وکیل تهران تماس حاصل فرمایید.

بدیهی است که وکیل حقوقی، در رشته حقوقی تحصیل کرده و در آزمون سخت وکالت نیز رتبه قابل قبولی را کسب نموده و میتواند از لحاظ قانونی مشاوره به مراجعه کنندگان دهد و پیگیری پرونده وی را نیز به عنوان وکیل حقوقی بر عهده بگیرید. طبیعتا حضور یک وکیل با تجربه و حرفه ای چه در پرونده های حقوقی و چه در پرونده های کیفری، در سیر مسیر قانوی موثر خواهد بود.

بهترین وکیل حقوقی در تهران کسی است که دانش حقوقی به روز و کارآمد وی، امکان شناساندن حقوق ما بین افراد جامعه را دارا باشد. علی ابراهیمی مهر (وکیل حقوقی در تهران)، نیک می داند که برآورده شدن آرزوی احیا تمدن های کهن و پیشرفت کشور، در گرو آگاهی حقوقی مردم جامعه می باشد.

احقاق حق در مواردی که افراد در جامعه، به حقوق یکدیگر تجاوز نموده و یا بدون داشتن قصد و عمدی موجب ورود ضرر و زیان به دیگری شده اند، بر اساس متن قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در صلاحیت مرجع رسمی رفع تظلمات، یعنی دادگستری و قوه قضاییه قرار گرفته است. طبق اصول حقوقی پذیرفته شده، دادگاه، مرجعی مستقل جهت مراجعه مردم و شرح تظلمات و احقاق حق می باشد.

وجود قانون مترقی مسولیت مدنی در ایران و حقوق مدنی که بخش اعظمی از آن برگرفته از فقه شیعه می باشد و همچنین قوانین متعدد که منشا ایجاد حق شده اند، از قبیل حق مالکیت بر دارایی ها، حق مالکیت معنوی، که از ثبت اختراع و ثبت برند و لوگو و سایر موارد حادث می شود، حق تالیف و تصنیف و سایر حقوقی که به موجب قانون یا عرف تعیین می شوند، قابل دفاع در مراجع رسمی می باشند.

تعهدات وکیل نسبت به موکل

طبق وکالت نامه ای که وکیل با موکل خود تنظیم می کند، حدود اختیارات وکیل حقوقی مشخص می شود. معمولا حدود اختیارات وکیل حقوقی در وکالت نامه هایی که بطور رسمی از دفاتر اسناد رسمی صادر می شوند و یا وکالت نامه های قضایی بین وکلای دادگستری و موکل تنطیم می شود، مشخص شده که طرفین می توانند طبق خواسته خود حدود و اختیارات وکیل را اعلام نمایند.

بطور کلی می توان گفت که این موکل است که حدود اختیارات وکیل حقوقی را مشخص می کند و پیگیری موضوع مطروحه را به وی می سپارد.

دیدگاهتان را بنویسید