وکیل تحصیل مال از طریق نامشروع در تهران

وکیل تحصیل مال از طریق نامشروع در تهران

در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی وکیل تحصیل مال از طریق نامشروع در تهران، بطور خلاصه به بیان مواد قوانین این جرم بپردازیم. بطور کلی می توان گفت که اگر شخصی به هر طریق غیر قانونی و یا فاقد مشروعیت قانونی، اقدام به تحصیل مال غیر کند، مجرم شناخته شده. زمانیکه عنوان حقوقی مناسب و مشخصی برای جرم صورت گرفته یافت نمی شود و آسیب مالی وارده به موکل تحت سایر عناوین کیفری تعریف و توصیف نشده است، آن را تحصیل مال از طریق نا مشروع می نامند و بر اساس قوانین این جرم، پرونده را بررسی می نمایند. چنانچه به دنبال وکیل فروش مال غیر در تهران و یا وکیل تحصیل مال از روش های نا مشورع در تهران هستید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس وکیل تحصیل مال از طریق نامشروع در تهران :  09120336862

وکیل تحصیل مال از طرق نامشروع در تهران

هر گونه مالی که از طرق نامشروع و ناحق به دست اید می تواند شامل جرم “تحصیل مال نامشروع” باشد. به طور کلی دسترسی به مال ( جنس یا پول و …) و یا فروش هر نوع جنس و یا کالا که خرید و فروش آن غیز مجاز باشد و موجب کسب سود برای شخص گردید، تحصیل مال نامشروع می باشد. پس از اثبات جرم، بسته به اصل جرم، مجازاتی همچون رد مال و 2 الی 3 ماه حبس و بیشتر و یا جریمه نقدی معادل 2 برابر مال در نظر گرفته می شود.

با توجه به نوع پرونده و پیچیدگی های احتمالی آن، اگر شخصی با این عنوان مورد اتهام قرار گرفت بهتره بعد از مطالعه دقیق پرونده با وکیل تحصیل مال در تهران در این مورد مشورت کرده و از تجربه های آنها استفاده کند چون این عنوان می تواند از جنبه های مختلف مورد بررسی در دادسرا و دادگاه قرار گیرد و نوع برخورد شما با آن در پیشبرد پرونده بسیار مهم است. دفاع پرونده های تحصیل مال از طریق نامشروع در تهران را بدست تیم تخصصی وکیل تهران بسپارید. آقای علی ابراهیمی مهر (وکیل پایه یک دادگستری تهران) به همراه تیم حرفه ای و با تجربه وکیل تهران، در سعی و تلاشند تا بهترین و عادلانه ترین تصمیم در خصوص پرونده اتخاذ شود.

دو ماده قانون جرایم رایانه ای به این موضوع پرداخته است

نمونه ای از تحصیل مال به طرق نا مشروع را می توان در جرایم رایانه ای مشاهده کرد، که متخلف از طریق رایانه بصورت غیر قانونی به سامانه هایی نفوذ می کند و از طریق اطلاعات بدست آورده به تحصیل و تصرف مال غیر می نمایند که در ادامه این مطلب دو ماده قانون جرایم رایانه ای به این موضوع پرداخته است آورده شده است :

  • بر اسا ماده ۱۲ قانون جرایم رایانه‌ای:

« هرکس به‌طور غیرمجاز داده‌ای را که متعلق به دیگری است باید، چنانچه عین داده‌‌ها در اختیار صاحب آن باشد، به جزای نقدی از یک تا بیست میلیون ریال و در غیر این صورت به حبس از نود و یک روز تا یک‌سال یا جزای نقدی از پنج تا بیست میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.»

  • همچنین در ماده ۱۳ این قانون امده :

«هرکس به طور غیرمجاز از سیستم‌‌های رایانه‌‌ای یا مخابراتی با ارتکاب اعمالی از قبیل وارد کردن، تغییر، محو، ایجاد یا متوقف کردن داده‌ها یا مختل کردن سیستم، وجه یا مال یا منفعت یا خدمات یا امتیازات مالی برای خود یا دیگری تحصیل کند علاوه بر رد مال به صاحب آن‌ به حبس از یک تا پنج سال یا جزای نقدی از بیست تا یکصد میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.»

بطور کلی اثبات تحصیل مال به طرق نامشروع بعضا به دلیل پیچیدگی موضوع و آشنا نبودن به مواد قانون، برای افراد عادی کار دشواریست، از این رو برای احقاق حق و کسب بهترین رای از دادگاه، حضور وکیل متخصص می تواند بسیار موثر باشد. چنانچه به دنبال وکیل تحصیل مال به طرق نامشروع در تهران می باشید با موسسه حقوقی وکیل تهران تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید