وکیل قاچاق کالا و ارز در تهران

وکیل قاچاق کالا و ارز در تهران

همانطور که می دانید، قاچاق به معنای ورود غیر قانونی چیزی (مشروبات الکلی، مواد مخدر، کالا، ارز و…) به داخل کشور می باشد. قاچاق هر چه که باشد، معاملاتش در کشور ممنوع است از این رو کالاهایی که بدون عبور از گمرک وارد کشور می شوند نیز قاچاق محسوب شده و خرید و فروش آن ممنوع می باشد و قانون با افرادی که قاچاق کالا و ارز می کنند برخورد می کند، شاید خرید و فروش آن کالا در ایران ممنوع نباشد اما وارد کردن آن به داخل کشور مستلزم رعایت قوانین و پرداخت گمرک می باشد که افرادی به منظور دور زدن این قوانین، اقدام به وارد کردن غیر قانونی و قاچاق می نمایند. چنانچه در دام چنین جرایمی گرفتار شده اید، به منظور حصول بهترین نتیجه با مشاوران حقوقی و حرفه ای وکیل تهران (بهترین وکیل قاچاق کالا و ارز در تهران ) تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس وکیل قاچاق کالا و ارز در تهران: 09120336862 

وکیل قاچاق کالا و ارز در تهران

بدیهی است که قاچاق ارز و کالا باعث اخلال در اقتصاد جامعه می شود از این رو برای آن قانون گذاران، قوانین و ضوابطی برای آن در نظر گرفته اند و افرادی که مرتکب این نوع جرایم می شوند بسته به نوع قاچاق به پرداخت جریمه نقدی و یا مجازاتی همچون حبس و .. محکوم می شوند، به همین بهتر است پیگیری روند این نوع پرونده ها را به دست یک وکیل متخصص بسپارید.

وکیل قاچاق کالا و ارز در تهران، لازم است اشراف کاملی بر تعاریف قاچاق کالای ممنوع قاچاق کالای مجاز، مصادیق کالای قاچاق و همچنین مجازات قاچاق کالا و ارز داشته باشد. صلاحیت سازمان تعزیرات حکومتی در پرونده های قاچاق کالا و ارز را بداند و اطلاع کامل از قوانین حاکم بر پرونده های قاچاق کالا و ارز در دادگاه انقلاب، از بایسته های وکیل قاچاق کالا و ارز می باشد.

با توجه به تعیین مصادره وسیاله نقلیه، مصادره ملک محل نگهداری کالای قاچاق، ابطال جواز کسب صرافی متخلف در بحث قاچاق کالا و ارز، وکیل قاچاق کالا و ارز با تسلط بر این موضوع که در چه مواقعی تخلف صورت گرفته و مستلزم جریمه نقدی می باشد و یا اینکه جرم قاچاق کالا و ارز محقق شده و احتمال حبس موکل و مصادره اموال وی وجود دارد، نسبت به تهیه لایحه دفاعیه در پرونده های قاچاق کالا و ارز اعلام وکالت خواهد نمود.

اطلاع کامل از قوانین و مقررات گمرکی و شرح کالاهای مجاز، کالای مجاز مشروط، کالای یارانه ای و کالای همراه مسافر، کمک شایانی به وکیل قاچاق کالا و ارز و پیشبرد پرونده ها خواهد نمود. علی ابراهیمی مهر با گردآوری بهترین وکلای تهران و متخصص امور گمرکی و کیفری، سعی در ارائه خدمات مطلوب در پرونده های قاچاق کالا و ارز دارد.

صلاحیت وکیل قاچاق کالا و ارز در رونده های کیفری که مرجع تجدید نظر آن دیوان عالی کشور می باشد، کار آموز وکالت و وکیل پایه دو دادگستری حق دخالت ندارند. وکیل پایه یک دادگستری، امکان مداخله در تمامی پرونده های قاچاق کالا و ارز در دادگاه انقلاب و سازمان تعزیرات حکومتی را دارد. با توجه به اینکه رشته های وکالت در ایران به صورت تخصصی و تفکیک شده نیست، وکیل پایه یک دادگستری با صلاحیت عام، امکان قبول وکالت در پرونده های قاچاق کالا و ارز را دارد.

قاچاق کالا چه مجازاتی دارد؟

همانطور که می دانید شدت مجازات به نوع جرم بستگی دارد ازاین رو، بر اساس ماده 18 و 22 قانون مبارزه با قاچاق کالا، برای هر یک از آن ها مجازاتی در نظر گرفته شده است. اما بطور کلی هر فردی که مرتکب قاچاق کالا و ارز شود، نه تنها کالای وی توسط قانون ضبط می شود بلکه با توجه به قانون محکوم به پرداخت جریمه های نقدی نیز می شود.

و در شرایطی که کالای قاچاق شده توسط مجرم به دلایلی در دسترس نباشد مجرم به پرداخت معادل ارزش کالا محکوم خواهد شد، مگر اینکه از بین رفتن کالا از اراده ی مرتکب خارج باشد و علاوه بر آن درآمد بدست آمده از طریق کالای ممنوع و ابزار و لوازمی که برای تولید کالای ممنوع به کار برده شده است نیز بر اساس قانون ضبط خواهد شد.

مرجع صالح رسیدگی به جرم قاچاق 

پس از کشف کالای قاچاق توسط ماموران دولت، ثبت و ضبط شده و مجرم محکوم به حبس و یا انفصال از خدمات دولتی می گردد و رسیدگی به آن در صلاحیت دادگاه انقلاب و دادسرا خواهد بود. رسیدگی به پرونده قاچاق کالا و ارز را بدست گروه متخصص و حرفه ای وکیل تهران (وکیل قاچاق کالا و ارز در تهران) بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید