وکیل پرونده های شرکت های هرمی در تهران 09120336862

در این مطلب ضمن معرفی وکیل پرونده های شرکت های هرمی در تهران به تفاوت این شرکت ها با بازاریابی شبکه ای می پردازیم. بطور خلاصه می توان گفت که فعالیت های شرکت های هرمی (داخلی و خارجی) از لحاظ شرعی و قانونی ممنوع می باشد و ورود افراد به این شرکت ها نیز منع قانونی دارد در حالیکه شرکت هایی که با الگوی بازاریابی شبکه ای جذب نیرو می کنند و فعالیت آنها در اقتصاد داخلی کمک می کند و باعث فروش محصولات داخلی و اشتغال زایی شود، نه تنها غیر قانونی نبوده بلکه از سوی دولت حمایت نیز میشوند.

چنانچه فریب شرکت های هرمی را خورده اید و مالباخته اید می توانید به بهترین وکیل پرونده های شرکت های هرمی در تهران، در موسسه حقوقی وکیل تهران تماس حاصل فرمایید.

شماره وکیل پرونده های شرکت های هرمی در تهران : 09120336862

وکیل پرونده های شرکت های هرمی

علی ابراهیمی مهر، بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران، با تشکیل تیمی حرفه ای در زمینه انواع پرونده های حقوقی و کیفری نظیر کلاهبرداری، طلاق توافقی، خیانت در امانت، سرقت، قتل، زنا و… آماده پذیرفتن پرونده هایی شاکیان شرکت های هرمی می باشند و در حصول بهترین نتیجه، تمام تلاش خود را می کنند.

موسسه حقوقی وکیل تهران، پرونده های مربوط به جرایم سایبری را طور ویژه و خارج از نوبت این پرونده ها قبول و مورد پیگیری قرار میدهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره تلفنی رایگان با وکیل جرایم اینترنتی ما لطفا به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

مشاوره تلفنی به هر میزان و هر تعداد دفعه که شخص لازم داشته باشد به طور کاملا رایگان خواهد بود و این ادای دین ما به علمی که آن را آموخته ایم است و بابت آن نیاز به هیچ پرداختی نیست. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تفاوت میان شرکت های هرمی و بازاریابی شبکه ای ادامه مطلب را مطالعه کنید.

امروزه در کشور ما متاسفانه شاهد گسترش قارچ گونه شرکت های هرمی هستیم که از اساس جرم تلقی می شود و قانون گذار برای آن مجازات تعیین کرده است. با توجه به ماهیت اینترنت و فضای مجازی این جرایم اینترنتی شکل و بو تازه ای به خود گرفته و از حالت سنتی و داشتن دفتر و شرکت فیزیکی به داشتن وبسایت و اپلیکیشن و انجام تمام نقل و انتقالات مالی آن در فضای مجازی و نوع جرایم سایبری تغییر کرده است.

اما نکته مهمی که وجود دارد تفاوت شرکت های هرمی و بازاریابی شبکه ای است که در بسیاری جهات شبیه هم هستند و شاید تفکیک آنها برای اشخاص عادی کمی سخت به نظر برسد حال انکه شرکت های هرمی از ریشه غیر قانونی بوده، در حالی که بازاریابی شبکه ای کاملا قانونی و دارای پشتوانه محکم می باشد.

از این رو سامانه پیامکی توسط وزارت صنعت و معدن ایجاد شده است که با ارسال نام فارسی یا انگلیسی شرکت به شماره ۳۰۰۰۶۰۸۲ از قانونی و دارای مجوز بودن یک شرکت بازاریابی میتوان مطلع شد.

همچنین می توانید با مراجعه به این لینک لیست اسامی شرکت های بازاریابی سالم و دارای مجوز را دریافت کنید. با توجه به فراوانی و گسترش این شرکت ها و اشخاصی که درگیر آن می شوند،

دیدگاهتان را بنویسید