وکیل وام های بانکی در تهران – 09120336862

بیشتر افراد به دلیل نیاز مالی زمان دریافت وام بانکی، تمامی قرادادها را بدون مطالعه امضاء می کنند و نمی دانند که با این امضاء چه اختیاراتی را به بانک ها می دهند. چنانچه قصد دریافت وام کلان را دارید، بهتر است بند به بند صفحاتی که بانک برای امضا به شما می دهد را با دقت مطالعه کنید و یا مطالعه و بررسی آن را قبل از امضا کردن به وکیل وام بانکی واگذار نمایید. ما در ادامه این مطلب به معرفی وکیل وام های بانکی در تهران می پردازیم.

شماره وکیل وام بانکی در تهران : 09120336862

وکیل وام بانکی در تهران

به هنگام دریافت وام بانکی، بانک یکسری فرم و قرارداد برای امضا به وام گیرنده می دهد، که به موجب آن وام گیرنده اختیاراتی را به بانک ها می دهد تا در صورت عدم پرداخت به موقع اقساط، بانک بتواند از طریق آن به راحتی، طلب خود را وصول کند. به عنوان مثال، ممکن است وام گیرنده با امضای این قرارداد به بانک این اجازه را می دهد که در صورت عدم پرداخت به موقع اقساط، سایر حساب های بانکی وی مسدود کند و یا مبلغ اقساط معوقه را کسر کند!

بیشتر مردم تصور می‌کنند که اگر قسط بانکی خود را ندهند، بانک‌ها نمی‌توانند به راحتی از حساب آنها در بانک‌های دیگر برداشت نمایند. برداشتی کاملا اشتباه چرا که متن قراردادهای وام بانکی به صراحت این اجازه را به بانک‌ها می‌دهد. کار بانک‌های قانونی می باشد و بهتر است وام گیرندگان قبل از گرفتن وام، متن قراردادهای وام را دقیق بخوانند تا از تبعات آن آگاه شوید.

ممکن است، عدم مطالعه دقیق قراداد وام بانکی برای وام های سبک مشکلاتی ایجاد نکند، اما برای وام های سنگین میلیاردی قطعا وام گیرنده با مشکلات بزرگی مواجه می شود از این رو حتما بند به بند قرادادهای بانکی را پیش از امضا، با دقت مطالعه نمایید و یا بررسی آن را به دست وکیل وام بانکی در تهران بسپارید تا متن قرارداد و اختیاراتی که طی آن به بانک واگذار می شود را برای شما شرح دهد.

ما وکلای متخصص و حرفه ای موسسه حقوقی وکیل تهران را به عنوان بهترین وکیل دریافت وام بانکی در تهران به شما معرفی می نماییم. تیم تخصصی وکیل تهران با سابقه درخشان در بررسی اسناد تجاری، پرونده های کیفری و حقوقی، بهترین مشاوره در زمینه بررسی قردادهای وام بانکی می باشد. جهت مشاوره تلفنی و دریافت وقت مشاوره حضوری با شماره 09120336862 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید