وکیل تخلیه املاک در تهران – 09120336862

وکیل تخلیه املاک در تهران - 09120336862

بدیهی است که مستاجران (چه املاک مسکونی و چه املاک تجاری) پیش از سررسید قرارداد نسبت به تخلیه ملک و یا توافق با مالک بر سر تمدید قرارداد اقدام نمایند. چنانچه به دلایلی بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسند باید ملک را تخلیه کند در غیر این صورت قانون گذاری قوانینی را به نفع موجر (صاحب ملک) وضع نموده است که با تکیه بر آن می تواند نسبت به دریافت حکم تخلیه مستاجر اقدام نماید. در برخی موارد به دلیل درگیری های پیش آمده بین موجر و مستاجر این کار توسط وکیل نیز انجام می شود. ما در این مطلب به معرفی وکیل تخلیه املاک در تهران می پردازیم.

بهترین وکیل تخلیه املاک در تهران

مستاجر موظف است که چند روز قبل از سررسید قرارداد نسبت به تمدید اجاره و یا تخلیه ملک اقدام نماید. چنانچه موجر به ملک خود نیاز داشته باشد و با تمدید قرارداد موافقت نکند و مستاجر نیز از تخلیه ملک در زمان سر رسید قرارداد خودداری کند، موجر به لحاظ قانونی می تواند نسبت به دریافت حکم تخلیه اقدام نماید. البته موجر می تواند در زمانیکه مستاجر از پرداخت اجاره خوداری کند نیز می تواند با ارائه مستندات، نسبت به دریافت حکم تخلیه نیز اقدام نماید.

در فرضی که طرفین قرارداد توافقی نداشته باشند با انقضای مدت اجاره و عدم اجاره مالک در بقای تصرفات مستاجره و از ‌آنجا که احکام غصب بر تصرف مستاجره جاری خواهد بود، در چنین حالتی غاصب مسئول پرداخت اجرت‌المثل ایام تصرف خواهد بود که نحوه محاسبه اجرت‌المثل نیز با ارجاع امر به  کارشناس رسمی دادگستری و اعلام نظر مشارالیه خواهد بود.

چنانچه برای تخلیه ملک در تهران نیاز به وکیل مجرب و حرفه ای دارید، با وکلای موسسه حقوقی وکیل تهران تماس بگیرید. این تیم از بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران انتخاب شدند که با مدیریت علی ابراهیمی مهر (وکیا تخلیه املاک در تهران) ، بهترین مشاوره را به شما می دهند.

شماره تماس وکیل تخلیه ملک مسکونی و تجاری در تهران : 09120336862

برای دریافت حکم تخلیه چه کنیم؟

سادترین راه برای دریافت حکم تخلیه، انتخاب یک وکیل تخلیه املاک در تهران می باشد. شما با ارائه مدارک به وکیل دیگر نیازی به پیگیری و یا حضور در دادگاه نداشته و تمامی امور توسط وکیل انجام می شود و بدیهی است مدت زمان کمتری می توانید حکم تخلیه را دریافت نمایید.

برای درخواست تخلیه عین مستاجره نیازی به ارسال اظهارنامه به مستاجره نیست و چنانچه زمان قرارداد به سر آمده باشد، مستاجر موظف به تخلیه ملک می باشد و با توجه به آنکه قرارداد اجاره تابع کدام یک از قوانین جاری مربوط به روابط موجر و مستاجر باشد، درخواست تخلیه و صدور اجرا  حکم نیز متناسب با آن خواهد بود. شورای حل اختلاف صلاحیت رسیدگی به شکایات مربوط به تخلیه ملک را دارا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید